Nina Åström - Yhteyden ilta ukrainan auttamiseksi

Tervetuloa kokemaan unohtumaton ilta Porvoon tuomiokirkossa 15. syyskuuta klo 18.00, kun kansainvälisesti arvostettu laulaja ja evankelista Nina Åström esiintyy Yhteyden illassa. Tämä ilta on täynnä musiikkia, joka kantaa mukanaan syvän sanoman armahduksesta ja totuudesta Kristuksessa.

Nina Åström on monipuolinen artisti, jonka ura ulottuu yli 35 vuoden ja 30 maan taakse. Hän on esiintynyt mitä erilaisimmissa ympäristöissä – kirkoissa, konserttisaleissa, vankiloissa, slummeissa, ja jopa Euroviisuissa vuonna 2000. Hänen laulunsa ja puheensa ovat koskettaneet miljoonia kuulijoita ympäri maailmaa. Nyt sinulla on mahdollisuus kokea tämä erityinen ilta aivan lähietäisyydeltä.

Åström on julkaissut 18 albumia, joista viimeisimmät ovat Portti puutarhaan (2023) ja Give me Jesus (2019). Hänen musiikkinsa kantava voima on sen autenttisuus ja rehellisyys, mikä välittyy suoraan kuulijalle. Illan aikana kuullaan sekä uutta että vanhempaa tuotantoa, joka avaa sydämiä ja koskettaa syvälle.

Tämä tapahtuma ei ole vain konsertti, vaan myös mahdollisuus hiljentyä ja löytää uutta voimaa elämään. Nina Åströmin musiikki ja sanoma ovat olleet lohtuna ja rohkaisuna monille, ja tämä ilta tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kokea se itse. Älä jää paitsi tästä erityisestä tilaisuudesta!

Tule ja tuo ystäväsikin mukaan – yhdessä voimme löytää uusia näkökulmia ja syvempää yhteyttä!

Mukana järjestämässä mm.: Porvoon suomalainen seurakunta, Borgå svenska domkyrkoförsamling, Filadelfiakyrkan Borgå, Porvoon helluntaiseurakunta, Missionskyrkan i Borgå, Samaria rf, Porvoon Vapaaseurakunta, IRR-TV, One Way Mission